annemsii Üçüncü ayımdayım başım ağrıyor ve beraberinde kusma oldu daha içmedim şimdiye kadar bir zararı olurmu
Birgullllllll annemsii yok içebilirsin. Gene doktoruna sor tabide. Banada parol verdiler. Herkese öyle vermiştir. Bebeğe tek etki etmeyen ilaç parol zaten 😄😄
espalp annemsii iç de ne kadar iyi gelir onun bi garantisi yok🤦🏼♀️ Resmen çöp bi ilaç ya hiçbir ağrıyı mı kesmez🤦🏼♀️
ikizannesi33 Benimde 14 haftalık oldu öğrendiğimden beri çok şiddetli baş ağrım oluyordu doktor içebilirsin demişti parol