Arkadaşlar geçen akşam biraz ağrım olunca acile gittim. Acildeki doktor idrar tahlili istedi ve bu fitili verdi ama propektüsünde gebelikte kullanımı önerilmez tarzı bişey yazıyo. Kendi Doktoruma mesaj attım ama henüz dönmedi. Bu ilacı kullanan veya bilen var mı. Bebeğe zararı oluyo mu. 12+6 haftalığim buarada