Nenem 3değil ama bende 2 defa yaptırdım canım ve sana bişey söyliyim 7,8,9. Denemeyi yapanlar var hatta daha fazla. Benim birincisi tutmadığında çok ağladım çok üzüldüm ama sonra korktum allah ne zaman isterse o zaman olacaktı sadece dua ettim isyan etmek beni korkuttu. İnşallah seninde olacak he bizim diğerlerinden farkımız biraz daha zorlu yollardan geçip olacak üzülme demiyorum insanız istiyoruz toplum baskısı başka bi yandan ama dua et olacak inşallah😘