Salı gecesi 3 de spiral anestezi ile doğum yaptım ama yürümekle zorlanıyorum 😢 canım o kadar yanıyo ki anlatamam ya yanıyo resmen estetik dikişmiş ne zaman geçer neler yapsam nolur akıl verin😢 bir de göğüslerim şişti oğlum güzel emiyo çok şükür uçlara krem de kullanıyorum ama yine de mahvetti o da beni😢