Merhabalar bizde bugün 6+5 olduk. Çarşamba kontrole gideceğim. Kalp atışını duyacağız inşallah... 💕
Cenom canım negatif düşünme hergün bulantı olmuyor. Bende bir gün varçok şiddetli oluyor ama diğer gün iyi oluyorum. Moralini bozma doktora gidip muayene olursan için rahatlar.