Edayslm canım ben sezeryan oldum öle kanamam cok olmadı ilk günde lohusa pedi koydum bir tane sonra normal orkid reflü yatağı kardeşim verdi onunda bebeğinde kullanmısdı iyiki var diceksin yatağa güvenip yatıramıyorsun böle her yere yatırıyorsun ve yatağımada alıyorum ben böle cok rahat mutlaka al ve kustu etti diye korkmuyorsun gün için de yüz üstü yatırıyorum ben yanındayken cok rahat birşey
göbeğimiz daha dün düştü 17 günde ne kadar sıkı bağlandıysa bana düşün :) ilk aşımız bir ocakda :) hadi bakalım sağlıkla gelsin haberlerini bekliyorum