Hanımlar ilk gebeliğim 38+5 oldum dün akşamdandır sancım var ilk defa başladı adet sancısı gibi sabah uyanınca çok sıkışırız ya onun gibi hissediyorum sancım gelince daha ne suyum geldi ne akıntı geçen Çarşamba az sümüksü açık kahverengi akıntı geldi o kadar ne yapmam gerek gideyim mi hastaneye doktorum dedi kan veya suyun gelirse gel diye bende bilemedim ki