Hepımızın Allah yardımcısı olsun öncelıkle ben gecen hafta cuma gunu catlatma asısı oldum doktor catlamıs dedı regl zamanını beklıyorum yanılmamak ıcın ama epey goguslerımde agrı var aynı hasta olucakmısım gıbı böyle bısı gebelık olsa dahı normalmıdır ?