NurBalkas Selam kızlar, 32 haftalık gebeyim hamileliğimin başından beri enfeksiyondan çok çekiyorum ve kesinlikle geçmiyor fitik veriyor doktorum ama bi faydası olmuyor. Kaşıntıyı geçiricek iyi bi krem var mı artık uyutmaz oldu.
ekara NurBalkas benimde 4.5 aylık gebeliğim hamileliğimin başından beri mantar oluyo fitil verdiler 1 keresinde geçmişti 10 gün sonra yine başladı yeniden fitil kullandım sonra 3-4 gün sonra baktım yine geçmemiş ilaç bu sefer geçirmemiş doktor yarın çağırdı vajinal kültür alıcaz dedi.
Defnekrblt Canım sirkeli suda otur biraz ayrıca sende mantar varsa eşinde de vardır.O da tedavi olmali olmadiysa
zkybdr16 bendede vardı ilaç fayda etmedi elma sirkesi ile tahretlendim herseferinde şükür iyiyim bir deneyin.