Gulsengoksun Kızlar günaydın 18+4 haftalık hamileyim uyandıgımdan beri sol kasıgımın alt taraflarımda ve belimde aşırı batma var acile gitsem mi kötü bişe olabilir mi acaba dün sağlık ocagında kalbini falan dinledik bi sıkıntı yoktu 😔😔
fadimdurmus Gulsengoksun artık bu haftadan itibaren doktorum agrın vs olursa ki olucak bunlar çok normal demişti benden için çünkü bebek büyüyo hareketlenmeye ve sende hissetmeye başlıcaksın nasıl ki ilk ayda yerleşme tutunma döneminde kaşık ağrımız olduysa gibi düşün orda büyük bi evrim geçiren bebegimiz var kişiden kişiye göre de değişir tabi ki benim agrım olmamıştı şuan 21 iz artık bebek göbek deliginizin üstünde şeklinde takip ediyorum bu kolay olmasa gerek ..
fadimdurmus Gulsengoksun bide saglık ocağında kalbini dinledik demişsiniz nasıl oluyo o bizim saglık ocagnda yok mu ki acaba
Duuyguum Gulsengoksun aynı ağrılar benimde sağ tarafımda oldu canım üç dört gün sonra geçti baya ağrılı birşeydi dr a gitmedim ama şükür geçti normal bir durum bence