silvermom Miraylina 40+1 im hiç yalancı sancı bile yok. Bebek kanala da inmedi. Suyumuz da azaldığı için bugun sezaryene giricem 😔 bekle bekle kendi gelmedi kuzum 😒
Ahmetefe Miraylina ben 41 oldum bugun ama nst de çıkıyor sancılar sadece bakalım 2 gün daha bekleyip suni sancıyla başlayacak doğumum
Miraylina silvermom kanala inmiyorlarmış zaten canm doktor öyle söyledi kanala inince zaten gelir dedi doğum aşağıya inmesi önemliymiş peki suni filan denemiceklermi
silvermom Miraylina yok asagiya da inmedi 😢 gorsen karnim hala tepede. Doktor dun alttan muayene yapti suni versem de sadece aci cekersin dogum zor olur yine de istiyorsan bekleyelim dedi. Bizim tup bebek oldugu icin riske atmak istemedik, kismet boyleymis 🙏🏻
Miraylina silvermom hım anladım canm aman olsun hayırlısıyla sağlıkla kucağına al da ha normal ha sezaryen 🥰 biz de hala belirsiz bekliyoruz
Miraylina Ahmetefe ay allah yardımcın olsun 41 e kadar beklemek istemiyorum bende 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Devlete mi gidiyorsun
Ahmetefe Miraylina evet cnm devlete gidiyorum üç gün önce Doğum için yatmıştım ama sancıların bi anda kesildi geri taburcu oldum bugün yine sancım çıktı ama bi kaç gün sonra gideceğim Doğum için