Pinar10 Kızlar nasipse sezeryan olacağım fakat eşimden başka yanımda kimse kalamayacak hastane de ilk gebeliğim. Bi sorun olur mu basa çıkabilir miyiz? Özel de olacak doğumum ama insan korkuyor
Nagihantilbac Pinar10 başka da kimseye gerek yok ki zaten bende 8 günden geriye sayıyorum bende kimseyi istemiyorm ama eşimin sülalesi çok geniş olduğu için malesef herkes gelip bi görücek bebeği.
Damlalarla Pinar10 Allahın izniyle en güzelini yaparsınız içinizi ferah tutun. Başaramayacağınız birşey değil bebek zaten baktırır kendini nasıl yaparım tecrübesizim diye hiç düşünüp strese sokmayın kendinizi. Alnınızın akıyla çıkarsınız bundan evelallah🙏🙏🥰
Pinar10 Nagihantilbac gelip gören olur ama insan tecrübesiz olunca basa çıkabilir miyiz acaba diye korkuyor.
Nagihantilbac Pinar10 hemşireler hep destekçi oluyor canım. Emzireceğin zaman onlar tutuyor bebeği bu şekilde olucak diye sürekli yanında oluyorlar. Bebek emdikten sonra da zaten uyuyo ☺️ bi sıkıntı yaşamazsın. Kafan da rahat olur. Gelen giden bebeğini elleyen olmaz. Ee daha ne 😁
Pinar10 Damlalarla amin insallah çok teşekkür ederim 🥰 allah hepimizi sağlıklı sıhhatli bebeklerimize kavusmamizi nasip etsin 🤲