Sedayt Benimde yarın saat 9da yatışım var spinal sezeryan çok korkuyorum 🥶 evlilik yıldönümümüzde bide 😍
yusikarel0508_ Sedayt ne mutlu sana benim de 17.7 diydi 10 gün olacak geçeli sende bende güçlü olucaz inşallah Allah'ın izniyle alcaz evlatları elimize😍😍😍
Tlycnr yusikarel0508_ Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin herşey güzel olcak diye düşün darısı bizlere artık canım🙏
yusikarel0508_ Tlycnr amin amin inşallah darısı bütün bekleyene isteyenlere inşallah kuzum Allah'ın izniyle 💕💕💕