Erkek bebeği çoğunlukla kaçıncı haftada geliyor ?
Lasolaxx sana kaçıncı hafta lazım kuzum 😊
Lasolaxx 40+1 im gelesi yok hala 🤦♀️
4 gunum kaldı ama hala tık yok geç geliyormuş anladım :))
36+4te gelmişti 😊
Evrem27 kaçıncı haftada doğma pozisyonunu aldı peki 34. Haftadayım hala makat
Fatma0534 40 haftayı geçen çokmu onu merak ediyorum 😂
Lasolaxx 40+4 😏
Lasolaxx eğer yanlş hatrlamıyorsam 31-32 gibi ama zorunlu seZeryan olmuştm
Lasolaxx 36 Dayım benim oğlum da makat
37+1 de geldi minik kuzum