Merhaba güzel anneler oğlumu 12 sene önce kucağıma aldığımda ne yaşadığımı ne yaşayacağımı bilmeden başlamıştım birlikte büyüme serüvenimize ,birlikte büyümek diyorum çünkü yirmili yaşların başıydı.. Evet zordu! çünkü beklentilerle gerçekleşenler çakışıyordu, ama çok şükür evladımı büyüttüm boyuma getirdim 🤲 Seneler sonra dedik tek kalmasın, ben üç kardeşim eşim tek çocuk,eşim çok istedi bir kardeşi olsun oğlumun ,sanırım bencillik yapmamalıydım ve çocuğumuz olsun ailemiz bir kişi daha büyüsün istedik, rabbim bir kız evladıyla ödüllendirdi bizi Doğum hikayemi anesteziden başlayıp son evresine kadar yazmak yerine Allah’ın bu güzel lütfunu kucağıma almamın mutluluğunu paylaşmak istedim ve dilerimki derdi olana deva olsun yavrularınız, kucağınıza aldığınızda mucizenizi, bitsin bütün dertleriniz,sıkıntılarınız 🤲 Sevgiyle kalın güzel anneler en güzel Doğum hikayelerinin baş kahramanı olmamız dileğiyle 💕