Arkadaşlar nasıl nerden başlıycam bilemedim heyecan yaptım şuanda oğlusum 22 temmuz dünyaya merhaba dedi evet simdi hikayeyi geriye saralım benim hic yalancı sancılarım olmadi sancılanıp sancilanmadigimi bilmiyodum bile 21 temmuz günü günlük yaşantımı yaşadım akşamınada yürüyüşe çıktım ama yürüyüşte cok zorlandım belim cok ağrıyodu demek dogumun belirtisiymis ama ben o an anlamadim hic neyse yürüdüm ettim sonra eve geldik o gece hic uyuyamadim belim cok kötü agrıyodu benim belim normaldede ağrıyo o yüzden yine doğum belirtisi oldugunu sancı oldugunu yine anlamadım gecem o şekil geçti sabah oldu yine ağrıyodu sonra annemler kahvaltı hazırlıyordu iceriye gectim dedimki hadi dedim bugün dogurucam haberiniz olsun ama hani onlara şaka yapıyorum onlarda güldü falan çünkü geç gelen bi bebek olduğu için hep dalgasını gecerdik sonra kahvaltıda sancılarım baktm 10 dk bir geliyo gibi hissettim sonra anneme esime falan söyledim sonra bize kontrol icin pazartesi gelin hastaneye diye söylenmişti biz çıktık yola gidiyoruz baktm sancılarım 5 dk bir gelmeye başladı ama öyle sancidan kivranmiyorum rahatım yani sonra dedimki insallah hastaneye gideriz bana söylerler 5 cm açıklığın var annemlerde dediki insallah daha fazla olur kızım dedi herneyse böyle bi sohbet gecti cok uzun oluyo biliyorum ama anlatasimda geliyo 🙈 sonra hasteneye vardık muane edildim doktor muane ettikten hemen sonra benim suyum geldi altıma işemiş gibi hissettim tutamıyorsun zaten kendiliginden gidiyo sonra doktor dediki 5 cm açıklığın var yatışın yapılacak o kadar sevindim ki 5 cm duydum dedimki allahtan baska bise isteseymisim olacakmış 12 .30 civarındaydı saat sonra yatışım yapıldı benim saat 3.50 de oğlusum dünyaya geldi cok şükür cok güzel bir duygu allah olmayan isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguları tarifsiz bir duygu tamam cok uzun oldu kabul ediyorum sormak istediginiz bir sey olursa sorabilirsiniz okudugunuz icin teşekkürler simdiden sıktıysam k.bakmayin heyecanıma verin 🥰😇 not: ( hep inşirah suresini okudum Allah'a sığındım cok şükür bin şükür 🙏)