zeyzey12 merhba canlarım ben 20 haftalık gebeeyim ve hangi doktra gidecegim konusunda çok kararsızım gül yamana gidyordum o beni bu aralar çok yanıltı mehmet agar ve kadir yaman dan başka doktr tavsiyeniz varmı lütfem yardım
gulsumklc2 zeyzey12 özcan kara var şanmedde memnunum çok detay vermez ama her detayı bilir. Benım bebeklerimdeki anormallikleri hemen fark ediyordu
eliff26 zeyzey12 urfada görev yapıyorduk yeni bitti 30 haftaya kadar kontrolleri metrolife te yaptırdık doktorumuz esra ünal di gayet iyiydi
SecilD zeyzey12 lotusta veysel toprak var, kesinlikle bi dene derim. Sen sormadan her şeyi çok güzel anlatıyor ve çok sıcakkanlı
zeyzey12 Ererer bilemt sezgin malesef ki sezeryanda çok iyi bir doktr sezeryanla meşhur yani ondan dolayı korkuyorum ona gitmeyi
zeyzey12 SecilD evet ben çok duydum veysel topragı ona gitmeyi düşünüyorum aslında methini çok duydum çünkü
Ererer zeyzey12 yok canım ablamı normal Doğum yaptırttı . Eğer normal istyrsan bunu doktorla konusman yeterli oluyor o şekilde yönlendiryr seni . Ben çok araştırdım Urfa’da İnan hem psikolojik olarak beni rahatlatacak bilinçlndrck hemde sağlık konusunda çok detaycı bir doktor aryrdm buldum ve çok memnunum 🤗🙏🏻
SecilD zeyzey12 hayır canım lotusta. Bülent sezgine gitti arkadaş normal olacak dedi dedi sonra sezaryene aldı
zeyzey12 SecilD evet hemen sezeryana alıyormuş zaten sezeryanla ünlü bir doktr istegrm sayfasnada baksanz hep sezeryan doğumu yapmış norml olan yok
zeyzey12 Ererer annem ona gitmemde çok karşı gidemiyorumiyorum çünkü annemin doktoru oymuş kesnlkle gtme diyor bilemiyorum kafam karışık😔