Yassemin esra1907 artık bebek aşağı doğru pozisyon almaya başlıyor. Rahime baskı yapıyor kaşıklarınızın ağrıması çok normal ilerleyen zamanlarda uykudan bile uyana ağınız zamanlar olacak. Kaburgalarınıza tekmeler atıyormuş gibi çanınız yanacak 🙂
Sezen_cnarr esra1907 benimde 33+3 sürekli rahmime baskı yapıyor yürümekte bile çok zorlanıyorum bide variz var bende gün geçtikçe kötü geçiyor
Deniziimmm esra1907 canım bizde 33+2 olduk afedersin direk vajinaya baskı yapıyor yürütmekte zorlanıyorum bazen 😩
esra1907 Sezen_cnarr ben yatmak zorundayım canım erken doğum olmasın diye ama ayakta o baskı bendede var sanki çıkacakmış gibi çok korkuyorum 😩