Osse Anlayamazsınız çünkü bu tip insanları anlamamız için dünyaya onların gözünden bakmamız gerek.. Bu tamamı ile kafayı yemişlik... Şimdi bu çocuk doğsun kilo aldırmak için elinden geleni yapıp kendi kendini hasta edecek ve komşusunun obezite yolunda ilerleyip boğum boğum bacaklarını kıskanıp kendi çocuğuna baskı uygulayacak.. Aslında bu bizim toplumumuzun hatası bu insanlar da bu hatanın insancıkları ... Olmayın kardeşim o bacakları boğum olan bebekle sizin bebeğinizin bedeni - genetiği o kadar farklı ki belki sizin çocuğunuz boğum değildir ama o boğumu olan bebekten daha sağlıklıdır..Uzun lafın kısası kafayı yemiş gibi yaşamayın.. Siz çocuğunuzu sağlıklı besleyin öğünlerini atlamayın.. Kafiiii ... Bırakın çocuk kilolu olmasın ... şimdiden yarıştırmayın.. Doktorunuz anormal olsa söyler zaten gelmişsiniz burda normal mi 😊😊😊😊 diue soruyorsunuz (aslında hava atıyorsunuz ) Biz de salağız ya anlamadık 🤪