Gunes19 Selam kızlar 33haftalık olduk ara ara tık tık sesi oluyor ve uzun sürüyor sizde hissediyormusunuz hıçkırık olabilirmi acaba özellikle gece yattığımda yada sabah
Sabis Bence hıçkırık🤗 bende 34. Haftadaym aynılarını bende duyuyorum bence tekmeyi o kadar sıklıkla atamaz
Elifati 1dakika kadar sürüyorsa hıçkırık tır 😍😁 elimle hissediyordum tıpkı kalp atışı gibi 🖤 şuan 10aylik