zeynepteacher Arkadaşlar 27+1 haftalık hamileyim, kızım 2 güne kadar düzenli ve şiddetli bir şekilde hareket ediyordu. Öyleki uykudan dahi uyanıyordum. Ama 2 gündür çok cılız hareketler hatta yok bile diyebilirim. Neden olabilir, endişe etmeli miyim ?
Aysemlg zeynepteacher o bendede var bazen hiç hareket etmiyolar bazen gün boyu durmuyolar. Özellikle oğlum hiç hareket etmiyo kız yine arada hissettiriyo kendini
Ozge3747 zeynepteacher Ben de 26 haftalığım. Benim de dün neredeyse hiç hareket etmedi, bir iki kez çok az hissettim. Bugün de sanki zayıf biraz hareketleri, bilemiyorum ben de çok korkuyorum. Pozisyon falan mı değiştiriyorlar acaba. Doktora da 5 gün önce gittim daha 🤷♀️
busragillerden_1 zeynepteacher zeynepteacher benimki de yavaşladı ama normal bi durum. Yeri azalıyordur haspalarımızın 😍
zeynepteacher Aysemlg internetten araştırınca binbir felaket yazıları görüyo insan, korkuyo. Evham da yapmak istemiyorum çünkü kontrolüme daha var. Normal mi acaba.
Aysemlg zeynepteacher yeni kontrolden çıktım tesadüf ki doktordayken durmadılar😅😅 doktor normal dedi canım korkma sen de yine de kontrole gittiğinde sor aklında kalmasın .
zeynepteacher Ozge3747 bugün bebeğimin hareketleri normaldi demek ki bazen sakin olabiliyorlar ya da biz hareket halindeyken anlamıyoruz. İlk gebelik gerçekten ne çok cahillik demekmiş. 🤓
Ceyda28 Bana doktorum 28. Haftaya kadar hareket düzensizliği normal esas takibi 28. Haftadan sonra yapmalısın demişti yardımcı olur umarım bu bilgi sana🤗