merhaba kızlar ve tecrübeli olanlar size bir sorum olacaktı 🙏🏻 ben şuan 32 haftalık hamileyim çok şükür bebeğim gayet iyi bu zamana kadar bi sıkıntımız olmadı. Sorum şu ki bayramda 34 haftalık oluyorum kendi özel arabamızla memleketime gidebilirmiyim? 2 hafta kalıp dönücez aynı şekilde. Bu arada memleketim 10 saat yol. Bu şekilde olup gidip pişman olan yada olmayanlar Cevap verirseniz çok sevinirim🙏🏻🌸tabiki doktorumuda sorucam ama burda tecrübeli olanlardan da öğrenmek istedim