Arkadaşlar belki biraz garip gelecek sizlere ama fikir almak istiyorum 19+1 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini çok net hiss ediyorum 2-3 haftadır ama son günler baya bi hareketli geliyo bana sanki çabalıyormuş gibi hiss ediyorum detaylı ultrasonda da doktor bebek göbek bağını 1 kez boynuna dolamış ama boş korkma dedi ama bebeğin hareketlerini çok hiss etdiyim için acaba sıkmı dolandı cabalıyormu diye korkuyorum çok, abartıyormuyum yoksa?? Bide ben bir bebeğimi 23 haftalıkken erken doğumla kaybettim onunda korkusu var içimde yine bi şey olur diye korkuyorum.