Aylininzz ben 35+4 oldum ama duş ile alakası olmadan ara ara bir kaç güne adet ağrısı gibi karnımın alt bölgesi ağrıyor. Iki gündür yok mesela ama 2 gün önce nerdeyse tüm gün ağrıdı. Doktorum normal böyle ağrılar dedi. Çok takmamaya çalışıyorum artık. Bugün 4 5 saat yürüdüm belim ağrıyor. O da yürümekle alakalı diye düşünüyorum. Yani gerçekten hamilelik çok farklı bir süreç ve kişiden kişiye olguları degisen, kişiye özgü bir süreç. Ne diyelim ağrısız rahat bi şekilde tamamlayıp bebislerimizi kucağimiza alalım inşallah. Siz de kendinize çok dikkat edin artık vakit gelmiş size hayırlısıyla 😊 Allah hayırlı kolay doğum nasip etsin