uleKurbanKazan Merhaba arkadaşlar tarama testi için gittim bebeğimin %60 erkek olduğunu öğrendim bu kadar kısa sürede öğrenen var mı sonradan değişen yada ☺
jrarya uleKurbanKazan öğrenen oluyomuş ama yanılma payıda oluyomuş bizde pazartesi 12+5 olduğumuzda tarama içim gidicez gösterirse öğrenicez inşallah ama baştan kız denip sonra erkek ya da tam tersi olsun istemiyorum keşke net öğrenilebilecek bi değer olsaydı 🤷🏻♀️😇 inşallah hepimiz erken erken öğreniriz 🍀
HandeA uleKurbanKazan Merhabalar. Bana doktor sizden de erken söyledi☺ 10+2 de yüzde 80 erkek dedi. Bende bu kadar erken beklemiyordum açıkçası. İçime hep kız doğuyordu ama bakalım hayırlısı ☺ Değişir mi çok merak ediyorum🤔
ozgesoy28 uleKurbanKazan 11 haftama yeni girmiştim ki erkek dediler hiç de değişmedi şuan 26 haftalık hamileyim oğlum olucak
Zeze03 uleKurbanKazan ben 10. Haftada erkek olduğunu öğrendim su an 22 ve erkek cnm 👍🏻💙 seninde kesin erkektir erkekte yanılma olmuyormuş 😁😁
uleKurbanKazan Asu2405 Harika Allah’a sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 1 2 parça birşey almak istiyorum özeniyorum erken de diyorum çok sabırsızım çok 😄 erken söyledi şimdi de değişirmi diye bekliyorum garip bir duygu
Busra61 Ben 11+3 teyim ama 13.haftada kontrolüm var doktor 14.ü haftada öğrenicez dedi öğrenmek istiyoruz bizde biran önce
uleKurbanKazan Busra61 inşallah öğrenirsin biran önce 🙏 ben bu kadar erken beklemiyordum şaşırdım kalp atışı dk da 135 ti
uleKurbanKazan jrarya amin inşallah işte bende hemen öğrenmek istiyordum şimdi doktorum % 60 dedi ya değişirse diye yine bekliyorum 14 te %100 deriz dedi bakalım değişir mi 😄
uleKurbanKazan Blackrose bir çıkıntı görmese %60 diyip mesleğine çamur attırmaz dimi bende öyle düşünüyorum gördü ki birşey 11. Haftada pat söyledi hayırlısı olsun ☺🙏
Aysenaz uleKurbanKazan valla canım burda bir arkadaş yazmıştı 10. Haftada söyledi doktor diye değişmedi dedi ama doktor gördüyse bisi diyemem bazende kordonu görüyorlar bende 2li taramaya gidicem ama cinsiyeti söyler belki diye 12. Haftamda gitmek istiyorum fark eder mi ki ay sonunda 11+5 olucaz
uleKurbanKazan Msaa hayırlısı olsun bende çok koz geçirdim kalbimden benim dışımda herkes erkek dedi doktorda öyle dedi bakalım değişir mi kalır mı sağlıkla gelsin
Zeze03 uleKurbanKazan detaylı 20. Haftada oluyor cnm bence alabilirsin giysi gibi bişey pek değişeceğini zannetmiyom ben