Bende duydum onu ama aldırış etmedim hurafeden başka bir şey değil 30 haftalık hamileyken kestirdim ben saçımı.. Rabbim bilir her şeyi herkesin vadesi belli saç kestirip uzatmayla değişen bir şey değil kesinlikle.. Bence siZde içinizi karartmayın böyle şeylerle aklınızı bulandırmayın.. Rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağımıza almayı, uzun ömürlü hayırlı evlatlar olmasını nasip etsin inşallah .. 🙏🏻🙏🏻