Selufkaa Hanımlar daha 5 haftalıkken nasıl geçecek bugünler diyen ben son 99 günlere geldim bile 🙏🏻 Günler bu zamana kadar coook yavaş geçti dilerim bundan sonra su gibi alıp gider ❤️ Sizde durumlar nasıl kaç gününüz kaldı bebeğinize kavuşmaya 😍
Matmazell Selufkaa 99’lardan 50lere 45lere çok hızlı düşüyo merak etme 😊 ama 30dan snrası geçmiyo gibi zaman yavaşlıyo resmen benim Son 16 😅 ama gel bide baba sorr
Munisee Selufkaa 1benimde su anda 99 a dustu hayirlisiyla aliriz kucagmaza insallah 😊😊 askerde plakaya dusmek derler ya bizimkide o hesap safak sayiyoruz
Selufkaa Minnakkk demeyin ya 🙄 su an raporluyum evdeyim ondan mıdır nedir evde asla zaman geçmiyor ben de çiftli sayılara düşünce geçer diyordum 😁
Hllswm Minnakkk 30dan sonra gün cabuk gecse bile hiç gecmiyomus gibi geliyo bu zmna kadar cabuk gecmiş hele ki evde tek olunca hiç gecmiyo 😵
Selufkaa Matmazell tünelin sonundaki ışığı görmüşsünüz en azından 🙈😁 hele 50 ler gelsin de resmen centik atıyorum günlere😂
Munisee Selufkaa 1benimde su anda 99 a dustu hayirlisiyla aliriz kucagmaza insallah 😊😊 askerde plakaya dusmek derler ya bizimkide o hesap safak sayiyoruz
EzgiBeril Selufkaa evet hiç bitmeyecek gibi geliyordu hemen geçti son 20 gündür zaman durdu ama daha yavas geçiyor:)
selbi_19 Benimde 31+2 son 61 gün kaldı Allah hayırlısıymışsın kucağımıza almayı nasip etsin hepimize.Ama sanki günler durdu gibi 🤔🤗
Selufkaa selbi_19 yukarıdaki yorumda bir arkadaşta aynısını dedi 30 dan sonra yavaşlıyor mu ne 🙄 Benim zaten çok yavaş geçiyor da naparım bilemedim 😁
PembeKoala Selufkaa aynıyız canım şu saatten itibaren son 99 vay be bu günler nasıl geçecek diyordum uygulamayı ilk indirdiğimde şimdi çiftli rakamlara düştük çok şükür bundan sonrası daha hızlı geçicek bence :))
Selufkaa PembeKoala valla tek temennim bundan sonrasının göz açıp kapayıncaya kadar çabuk geçmesi 🙈benim çok yavaş geçiyor niyeyse günleri saymaktan helak oldum😁 ne güzel aynı şafaktayız :)