Merhaba arkadaşlar. 21.haftada ayrıntılı ultrason muayenede plasentamın aşağıda olduğunu normal doğum yapamıycağımı söylemişti. Ben çok üzerinde durmadım daha erken çıkar yukarı diye düşündüm ancak 30.haftadayım ve plasentanın rahmi tamamen kapadığını ameliyatın risk teşkil ettiğini burda yapamıyacaklarını belirttiler. Ünye de yaşıyorum yakın çevrede bu durumda ameliyatı yapabilecek özel hastane biliyormusunuz? Bu gibi durumla karşılaşananız var mı?