MGi_6161
9 ay sonra dökülceğini bildiğim için hiç dokunmadım eğer alsaydım göbeğimi doğurduktan sonra düzenli almak zorunda kalcaktaktım. Hiç uğraşamam. Yani bi göbek kılım eksikti :) Göbek kılıyla 9 Ay yaşamaya tercih ettim eşim sorun etmedi kapalı yer sonuçta Gene hamileyim gene ufak ufak kıl çıkmaya başladı gibi gene dokunmuyorum