Eceyavuz Iyi akşamlar kizlar 25 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır keratin şampuanı kullanıyorum ama bugün blog da keratin şampuan kesinlikle kullanılmaması gerekiyormus yarin kontrolüm var doktora sorucam ama sizin bir bilginiz var mı
Betuel11 valla bende kullanıyorum bi yan etkisi olduğu düşüncesinde değilim hiç doktora sormakda aklıma gelmedi hamileliğimden öncede kullanıyordum hamile kaldım yine devam ettim şaşırdım şuan