CerenAkbulut haftayı bitirmek üzereyim ve 2 gündür aşırı rahatsızım. Karnım artık baya belirgin ve sağa yatsam olmuyor, sola yatsam olmuyor, sırt üstü olmuyor. Sıcaklar bunaltıyor ve zor nefes alıyor gibi hissediyorum özellikle yemeklerden sonra. Bir yere oturup kalkarken iyice zorlanıyorum. 6. ayda böyleyse önümüzdeki 3 ay iyice ağırlaşınca nasıl geçecek düşünmek bile istemiyorum 🤦🏻♀️ Aynı duyguları paylaşıp kendini rahatlatmayı başarabilen var mı...
Mlssa CerenAkbulut 33+4 hala bulamadım rahat yatmak için çözüm😃 Karnım da erken çıkmıştı 13.haftada. Uzuun zamandır böyleyim sona yaklaştıkça ister istemez zorlaşıyor maalesef sabretmekten başka çözüm yok sanırım🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bel ağrılarım da başladı🤷🏻♀️
Burcugvc 24+5teyiz. Bende aynı şekilde rahatsızıö ve sizin gibi kaygılanıyorum. Bide 2 gündür hareket ettikçe idrar torbama tepiyo sanki 😑 Yinede Rabbim onlara sağlık sıhhat versin biz anneler dayanalım 😊💕
Balamir 35teyim su an. Uykusuz her gece :) rahat uyku pozisyonu bulamamaktan ve bebeğim cok hareketli. Yapacak bişey yok galiba