Arkadaşlar sat’a göre 6+4 hamileyim. Bugün kese ve kalp atışı için doktora gittim. Kese 5+3 le uyumlu bebek görünmüyor ve kalp atışı da yok! Bunun normal olduğunu ve önümüzdeki hafta tekrar yanına gitmemi söyledi. Oğlumda hatırlıyorum. Bu tarihte nokta şeklinde bile olsa görmüş ve dinlemiştim sesini. Bunda çok tedirginim 😔 var mı yaşayan, bilgisi olan?