Kızlar benim 2,5 yaşında bir oğlum var Ankara’da yaşıyorum şimdi 6 aylık hamileyim kontrollerim Ankara’da yalnız ben çok şeyler atlattım doktorum başka şehirde Doğum için nasipse ona gideceğim oğlumun doğumunda kaynanam gelmişti bir sürü sıkıntı yaptı huzursuzluk yaşadım onu çağırmayı düşünmüyorum annem gelemez hastası var oğlumu hastaneye götüremem enfeksiyon kapar başımda eşim olacak özel hastanede olacak Doğum ama oğlumu ne yapacağım çaresiz kaldım bilmiyorum bana fikir verim 😪