Belgincr Kızlar üç buçuk aylık hamileyim .Ama ilk aylarda olmadi .şimdi nidem cok bulanıyo .normal mi yaşayan varmi .
SeymaAkyol Bende 9 haftalık hamıleyım yeni başladı bulantı ve kusma kımısının 9. Aya kadar suruyo dua edelim kı hemen geçsin yoksa geçmez bu hamilelik