Canım benim de pıhtılaşmam var 2 heterezigot 1 homozigot benim de 2 düşük yaptım şimdi çok şükür yine hamileyim 15 haftalık Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ben düşüklerimde kalp atışı hiç duymamıştım o yüzden bu 3. Hamilelipimde adete 4 gün kala pozitifi aldım ve direkt iğneye başladım oksapar diye kan sulandırıcı bi iğne günde 1 kez aynı saatte göbekten yapıyorum ( bacak ve koldan da yapılıyor ama en az acıtanı göbek) bi de günde 1 kere coraspin içiyorum iğneyi akşam 10.30 da coraspini de öğlen 1.30 da alıyorum aynı saatte olmasına dikkat ediyorum süreç böyle doğuma kadar devam edicek iğne coraspin de 32 de bırakılacak inşallah Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize 🥰🤲