Deletedmom133 Eceyavuz ben hep doktora giderken makyaj yaptım hiç bana demedi😜 doktoran doktora değişiyor demekki
Eceyavuz Deletedmom133 Bence doktorunu değişmen gerekiyor 2 doktora ayri ayri gidiyorum ikiside bana sakın kullanma kullandığın ürünler bitkisel olmasına dikkat et diyor belki de bu sekil kullandığını düşündüğü için bise dememiştir
Deletedmom133 Eceyavuz gerek yok doğurdum coktan 😇doktorum çok iyi bir doktor makyajla hiçbirşey olacağını sanmıyorum bende 2 ayrı doktora gidiyorum benim arkadaş ta hep özele gidiyor onun doktorun da birşey dememiş 💁♀️
kertenkeleannesi Semabolat bebeğe ne zararı olabilir🙄 ama bazı gebelerde sivilce falan bişeyler oluyoya ondan dolayı yapılmamalı demişlerdir😂
ponciklerin_annesi Semabolat bende hep yapiyorum kizimda da yapmistim 2.gebeligimde de yapiyorum bence batil