Havvanurerolll Kbrnrkl Medova’ya gidiyorum bende 🙋🏻♀️ hava lojmanları emniyet civarında oturuyorum bana yakın olan var mı acaba 😊
BsrArif Kbrnrkl iki sene oluyor buradayız eşimin işi dolayısıyla kimsemiz de Yok buralarda 🙂Konya Selçuklu Yazır mahallesi 🙂
LinaPrenses BsrArif bizde ayni is dolyisiyla 2 bucui yil oldu hcikaymak mah. Kimsesizlik zor valla yeni Dgm yaptim YLNIZIM😞