Asli1716 Yeşil akıntının bebeğe bi zararı olurmu çok az geliyo beni rahatsız etmiyo kaşıntı yanma yok ama tedirgin oldum
sevval55 Asli1716 dün bendende geldi doktorum enfeksiyon göremedi kaşıntı yanmam yok onemsemedim bende napim doktor sıkıntı yok demisti
Asli1716 sevval55 benimki fitil yazdı ama bi kere kullandım çok faydası olmadı bebeğe zararı yoksa beni rahatsız etmiyo ilaç kullanmak istemiyorum