Merhabalar
Böyle birşey yazmak istemiyordum aslında hem saçma olabilir hem kimsenin canı çekmesin internette de bi cevap bulamadım 😔
ve şuan hiç iyi değilim belki birinin başına gelmiştir..
bugün sarma sardım çiğ yemekte çok hoşuma gidiyordu biraz fazla kaçırdım sanırım acayip şişti midem akşam yemeği bile yemedim canım hiç birşey istemiyor şuanda midem bulanıyor hiç iyi değilim 😢 bebeğede dokunmuş mudur zararlı mı başına gelen bilen varsa yazsın lütfen doktora mı gitmeliyim bilemedim 😕😞