Denizinannesi1 Bugün kontrolde bebek gelişimi iyi dedi 26+5 haftaligiz ama baş çevresi 28 haftalık biraz önde gidiyor dedi sorun olurmu dedim yok dedi böyle bir durum yaşayan oldumu 😔
Sedef-345 Denizinannesi1 benim bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gidiyordu , kafası 4 hafta önden gidiyordu . 2 Temmuz’da normal Doğum yaptım ama çok zor geçti doğumum kafa çapından dolayı bebeğim kendini kanala itmekte çok zorlandı . Dr um sezeryan olsun demesine rağmen ben onu dinlemediğim için çok pişman oldum .
ChubbyOrange Denizinannesi1 bizim de kafamız önden gidiyor doktora ben de telaşla sordum neden böyle koca kafalı mı olacak çocuğum diye doktor bir bana bir eşime baktı genetik dedi :) seninki de genetik büyük ihtimalle doktor bir tehlike görse zaten seninle paylaşırdı içini ferah tut :)
Deletedmom133 Denizinannesi1 ben 2 buçuk hafta önde gidiyordu şuan doğdu maşallah o var kızımın korkucak birşey yok 🥰
Nisa01 Sedef-345 bebekte herhangi bi sıkıntı yoktu dimi canım bende önce çok korktum ama doktorumda korkulacak bişi yok buda koca kafalı bi kız olcak demişti☺️diğer kiziminki minyon da
Sedef-345 Denizinannesi1 bebeğin kafa çapı belirli bir sınırdan büyük olursa sezeryan önerilir. Benimki o sınırın üstündeydi ama işte kendim kaşındım normal Doğum diye direttim. Sizin 1 hafta önde normal Doğuma engel olacağını düşünmüyorum
Sedef-345 Denizinannesi1 dikişlerim çok olduğu için 17 güne anca rahatça oturabildim. Bebişimde iyi şükür sıkıntımız yok ☺️
Sedef-345 Nisa01 kafası hiç göze çarpmıyor ooo çok büyük falan demezsin . Görsellikte bir sıkıntımız yok canım. İçin rahat olsun kafa konusunda
Ezgi60 Bizimki de kafa gelişimi 3 hafta öndendi. Doktor ödem, su falan yoksa sorun değil büyüklüğü dedi. Ama ben de düşünüyorum normal doğumu etkiler mi?