minikkurabiyem2019 Shrbrhn bende 26.+0 da 771 di salı günü 30 olucaz cok merak ediyorum bende. Genelde 30 larda hep 2 kg oluyor bebişler
Ipekyucekan Benim 25+4 te 900 gramdı, şu an 28+1, haftaya doktora gidicez merak ediyorum bende kaç olması gerekiyo diye :)
Gamzdmrt 26+4 de 1100 gr dı 2 gün önceydi randevumuzu doktor iri bi bebek olacağı benziyor dedi bakalım birebir de olmuyor doğunca tabi tahminen
Gamzdmrt Derya0707 normal canım doktorun da deşiğine göre programda da öyle yazıyor zaten bizimki tüp bebek en başından beri 10 gün önde gidiyor 28 dem sonra normale dönüyormuş diyolar bakalım sağlıklı olsun da
Derya0707 Gamzdmrt Allah bağışlasın canım tüp bebek sürecinden geçmiş oldugum için iyi bilirim yaşadıklarını ne kolay zannetmiştim başlamadan önce o süreci bende tüp bbek tedavisi görüp rahim dinlendirme si sürecinde iken (embriyo oluştu donduruldu e2 hormonum çok yüksek çıktıgı için 3 ay transfer öncesi rahmin dinlensin sonra transfer yapalım) dedikleri arada kendiliğinden hamile kaldım Allah isteyen herkese nasip etsin anne olmayı
Gamzdmrt Derya0707 maşallah ne kadar güzel ne büyük sevinç rabbim ol deyince oluyor işte sağlıkla kucağınıza almanız dileğimle 🤲🏻