Kızlar şimdilik son postumu açıyorum sanırım 😞
yarın 10.gebelik haftam bekledik ve bebek görünmedi dün akşamda bi kanamam oldu düşük başlangıcı dediler acilde kesem sapasağlam 34mm olmuş plesanta büyümüş ama bebek yok 🤷🏼♀️ Psikolojik olarak her hafta bi umutla hastaneye gitmekten yoruldum ve kürtaja karar verdik bugün..
şimdi sizlere söyle sorum olacak ben aylar öncesinden tatil için rezervasyon yaptırdım ve işlerimizi ona göre ayarladık iptal etme durumumuz yok açıkcası 3’ünde tatile gidicem kanamam olurmu sizde yada mikrop kaparmıyım?
Doktora sordum doktor kanama herkeste farklılık gösterir ama mikrop kapmazsın üstünden 9 gün geçmiş olcak dedi. Ayrıca korunmana gerek yok dedi ama ben 2 ay en az korunmayı düşünüyorum üstümden şu psikolojiyi atmak istiyorum tatilde bana iyi gelir. Genelde adet 30 gün sonra oluyormuş kürtaj olanlar ama kanaması olanda oluyormuş . Daha önce kürtaj olan arkadaşlar bilginizi paylaşırsanız sevinirim . Geçmişe dönük postlarda okudum ama çok farklı şeyler yazılmış kafam karıştı. Lohusa kadın gibi koru kendini üşütme falan diyorlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Hakkınızı helal edin şimdiden 🙏🏻