diamond2635 Melos58 maaleses ense kalınlığı yüksek çıktığı için amniyosentez istedi doktor söylemedi cinsiyetini de o yüzden çok kötüyüm
Melos58 diamond2635 yaa cok üzüldüm ama üzülme bazen sonuçlar yaniltabiliyor böyle durumlar yaşayıp cok sağlıklı bebekler doğuyor üzülme canım 😔💕
ELAYMirzeyeva Gamzee21 ben Azerbaycandanim canim.Ben de kiz yili diye dusunuyorum)))ben aslinda oyrenmek istemiyordum.doktor is arkadasimdi tutamadi kendini sevincinden bal kiz geliyor dedi😊
Gamzekck_ diamond2635 16 haftalık öğrendim. Hep kız hissediyordum. Suprizzzz yaptı erkek olduğunu öğrendim:)
Tnbarz Gamzekck_ ilk ultrason görüntüsü nasıldı yani fasulye gibi olursa erkek yuvarlak top gibi olursa kız diyorlar bende çok merak ediyorum 🙊
Aynurnaz Melteeeem bende hep kız duyuyorum ama suan erkeğe döndü bundan sonrakiler benimde kiz bu arada