Kızlar 39+0 haftadayım. Bugün çatı muayenesi oldum canım baya acıdı. Henüz olmayanları korkutmak istemem herkesinki farklı olur çünkü. Bunu paylaşmamın sebebi fikir almak 💡 doktor beni motive edeceği yerde sen daha buna dayanamıyorsun normal Doğuma nasıl dayanıcaksın deyip beni Sezeryana yöneltmesi çok moralimi bozdu, açılmam hiç yok olmaması da normal değil mi zaten daha günüm var sonuçta. 🙄 2 hafta içinde sezeryan olmak istersen kararını ver dedi, sezeryana soğuk bakmıyorum olması gerekirse tabiki olucak yeter ki sağlıkla alalım kucağımıza.
-