miniknokta Kızlar selam 15+4 olduk. Bugün gün içinde ara ara kasıklarımdan karnıma doğru iğneler batar gibi ağrım oldu. Anlık gelip geçti ama canımı acıttı, rahmin büyümesinden kaynaklı mı oluyor bunlar? Yaşayan ya da bilgisi olan var mı?
AyselNhtGoksu Merhabalar 🥰 çok çok normal. Ani hareket ederseniz de olur. Mümkün olduğunca yavaş hareket edip üşütmemeye çalışmak gerek🥶 Yine de doktorunuza danışın isterseni. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.