YagmurOz 36+6 da 3350gr dı bebişim biraz iri normal doğum olacak korkuyorum iriliğinden Şu an 37+4üz cuma tekrar kontrolümüz var bakalım kaç olacağız
Rabiaibrahim0803 Fatma_karaca ben 37+1 gunluk hamileyim canim pazartesi gittim doktor 2900le 3 kilo arasi olmus dedi ben 3 kilo diyom artik 😁🤗
Merve612506 Fatma_karaca bence çok iyi çünkü benim minnak kızım 2600 37+6 sağlıklı olsunda kilosu gerçekten önemli değil bir nevi artık bu postlardan daraltı geldi yanlış anlama senin için demiyorum ama sürekli bebek kilosuna post açıyolar