Ben 15+0 haftadayım şu an. 11. Haftadan beri Atilla Okur’a muayeneye gidiyorum. Kendisinde doğum yapan ya da doğum yapmış tanıdığı olan var mı acaba? Sezaryen mı normal doğum mu destekliyor? Henüz doğum konuşmadık ondan dolayı düşüncelerini bilmiyorum. Doğum yapanlar memnun mu? Evet insanın içinde acaba bırakmıyor, güven veriyor ama çok sıcak bir doktor olduğunu söyleyemeyeceğim. Tersleme durumu var tabi. Hafiften tırsarak muayeneye giriyorum açıkçası.
Herkesten fikir duymaya ihtiyacım var ☹️