Melikemsluu valla canim benim yengemdede kese gözükmüyor dediler sonra dış gebelik dediler düşürme iğnesi yaptılar daha sonra biz bunu alamayız başka bi yere tutunmuş dediler .. baska bi doktora gittiler hamilelik yeni olduğu için görünmemiş ve dış gebelik filanda değilmiş.. yaptıkları ignede bebeği öldürmüş sonra kürtaj oldu bi doktora güvenme başka bi doktora da git ..