Zeymommx Bugün muayene olduk 38+3 günlüğüm doktor çatı muayenesi yaptı ve 1-2 cm açıklığımın olduğunu söyledi ama nişan su mu hiç bişey yok normal mi gidiyoruz yani bu şekilde sizce ne zaman Doğum gerçekleşir açıklığı olupta böyle gezen var mı ???🤣
Minicik 4 5 cm le hastanede olup dogum yapmayanlar var 1veya 2 cm her hamılıkte normal sayılıyor ama hazırlıklı olun heran Nisan yada suyunuz gelebilir Rabbım bir avazda dogurmayı nasip etsin inşallah
Rozi 15 gün 2,5 cm açıklıkla ağrısız sancısız normal hayatıma devam ettim😅 sonraki muayenem de 4 cm olmuştu açıklığım ve o gün Doğum yaptım. Sağlıklı kolay doğumlarınız olsun 🙏🏻