Boncuk1993 22+5 şuan bebeğim erkek çok hareket etmiyor ve herkesin hareket ediyormu nasıl etmez nie etmiyor demeleri artık canımk sıkıyor 😞 yardımcı olurmusunuz 😞
Nur___ Boncuk1993 her bebeğin hareket durumu aynı olmaz canm ama çok kafana takıldı ise doktoruna danış 🌼
Mr1517 Boncuk1993 o haftalar sakin oluyorlar sanırım benimde öyleydi canım korkma günde 10 hareket yapsa yeter diyordu doktor uyandır uyuyordur sev konuş et dürtüyordum ben 😂❤️
Busraoksz Boncuk1993 insanlara kulaklarınızı tıkayın , o haftalarda ben gaz mı bebek mı anlamıyordum bıle . Bu kadar da psıkolojınızle oynamalarına ızın vermeyın . Ki o haftalarda bebek ole hareket etse de sız hıssedemezsınız sureklı . Yani cok buyuk olmadgı ıcın ara ara hıssedersınız .
Nur___ Boncuk1993 yoktır inşallah kalbini ferah tut, benimde az harwketliydi zira öyle çılgın gibi değil 23+2 yiz yani normal ara ara hissediyorum, bazısının plesantasıda hareketi hissetmesine engel teşkil edebilir diye duymuştum, en iyisini doktor bilir 🌼